Elke week avonturen beleven, kennismaken met de natuur, maar ook kampvuur stoken en hierop je eigen brood bakken. Of met elkaar van hout en touw een brug bouwen over het water, waarvan je zelf dacht dat je het niet kon. Bij Scouting kan het allemaal, en het is elke week anders. Elke week weer een nieuwe belevenis, dat kan bij een van de vier Scoutinggroepen in Schiedam. Bij Scouting is alles mogelijk!

Heb je ook zin in een spannende speurtocht, je eigen eten koken op een houtvuur of je lekker verkleden? Kamperen met je vriendinnen of vrienden, een hangmat maken om in te luieren of met zijn allen een vlot bouwen. Iedere week samen een nieuwe uitdaging aangaan.

Altijd Welkom

Bij Scouting ben je al welkom vanaf je 5e jaar. Of je nu een meisje bent of een jongen, dat maakt niets uit. Waar Scouting goed rekening mee houdt, is dat een zesjarige nu eenmaal andere zaken leuk vindt dan een zestienjarige. Daarom kent Scouting verschillende leeftijdsgroepen. Ook voor jou is er een leeftijdsgroep waar je de dingen kunt doen die jij leuk vindt!

Weg van huis, weg van school: theorie is leuk, maar de praktijk is toevallig veel leuker! Als je zin hebt om Scouting zelf eens mee te maken, kom dan eens kijken bij een van deze groepen. Kijk op de plattegrond van Schiedam om te zien waar wij zitten. Als je op het logo van een van de groepen klikt, ga je automatisch naar de website van die groep.

Je kunt ook even bellen voor informatie met een van de Scoutinggroepen. Dit zijn de telefoonnummers:

We zien je graag tegemoet!