Scouting moet je gewoon doen! Bij iedere scoutinggroep in Schiedam kan je enkele weken mee doen. Dat is helemaal vrijblijvend. Als na enkele keren mee doen blijkt dat je scouting net zo leuk vindt als al die andere kinderen kan je je inschrijven bij de scoutinggroep van je keuze.

Welke scoutinggroep?

Scouting kan je bij elke scoutinggroep in Schiedam doen. Toch zijn ze niet helemaal hetzelfde. Daarom is het altijd goed om eerst een paar keer mee te doen. Je kan natuurlijk ook bij meerdere scoutinggroepen kijken. Dat mag.

Op deze website staan pagina's van alle scoutinggroepen in Schiedam. Die pagina's verwijzen naar de eigen website van de scoutinggroep. Daar is te vinden welke leeftijden op welke dag en tijd hun activiteiten hebben. Ga gewoon langs, of gebruik de contactmogelijkheid van de website. En ga zelf scouting ervaren. Wedden dat jij het ook leuk vind?